• Home
  • שירות ואחריות

שירות ואחריות

  • אודותינו

    החברה שלנו הוקמה בשנת 2007, והיא עוסקת בהרכבת ובמכירת מחשבים חזקים במיוחד, לשימוש ביתי\ משרדי\ סלוני, ובעיקר לשימושה של האוכלוסייה חובבת המשחקי מחשב, או בקיצור- "גיימרים".
    מחשבי "גיימינג" ידועים ביופיים ובביצועם החזקים עבור "גיימרים", אשר צמאים לגרפיקה במשחקי המחשב- התלת מימדית והמתקדמת של תקופתנו.
    מחשבי-על אלו בולטים משאר המחשבים הביתיים, ואף שונים ברכיביהם הפנימיים –אותם לא תמצאו במחשב הביתי\משרדי הממוצע, של ימינו.
    לדוגמא, קירורי מים לרכיבי המחשב, תאורה פנימית לנוחיות וליופי, מארזים עם חלונות שקופים, כרטיסי מסך חזקים- המיועדים לגרפיקה תלת מימדית, ספקי כוח המתואמים לביצועים כבדים של הרכיבים, ומאווררים גדולים ושקטים במיוחד, השומרים על טמפרטורות נמוכות של הרכיבים ובכך משפרים את ביצועם.

    מייסדי החברה הם גם "גיימרים" נלהבים וכבר יותר מ-9 שנים, החברה מצליחה לספק את רצון הציבור, ולכבוש את ליבם של חובבי משחקי המחשב, המגיעים מכל רחבי הארץ, כדי לקנות את ציוד ה"גיימינג" החדיש ביותר, ובמחירים האטרקטיבים ביותר. והכי חשוב, אצלנו מקבלים אמינות, מקצועיות ושירות חם מכל הלב, ולאורך כל הדרך.
  • תנאי משלוחים


    עלות המשלוח בכל הארץ - 39שח

    ישנה אפשרות של איסוף המחשב מבית הלקוח בעלות המשלוח, זאת במידע ולאחר שיחה עם המעבדה הוחלט כי אכן באחד הרכיבים אשר בגדר האחריות נמצאה התקלה וניתן לבקש שהשליח יגיע ללקוח עם מחשב (נייד) חלופי עד שהתקלה תתוקן.
    בתקופת השבועיים הראשונים ולאחר 3 תקלות בתקופת האחריות, איסוף המוצר ע"י חברת שליחויות מבית הלקוח הינו בחינם.
    הרכבה, בדיקת תקינות המערכת וסידור הכבלים בכל מערכת המחשב הינם בחינם!
  • תנאי אחריות

    ב"סטארט מחשבים" מחוייבים ללקוח לאורך כל הדרך: אנו לא משאירים את הלקוח בלי מחשב, אפילו לרגע אחד!
    כאשר הלקוח מביא את המחשב שנרכש אצלנו לתיקון, שעדיין בתקופת האחריות, בניגוד לאחרים, אנו מציעים ללקוח מחשב חלופי (נייד) עד שהמחשב שלו יתוקן.
    (ניתן לאסוף מהחנות הראשית או מנקודות השירות בלבד).
    אם בשבועיים הראשונים לאחר הקניה של אחד מהמערכות המחשב - המחיר ירד, הלקוח יקבל זיכוי כספי על ההפרש ממחיר קניה למחיר העדכני (לא כולל בתקופת מבצעי החג, מבצעי הפייסבוק מבצעי החברות).
    .במקרה שמוצר אזל במלאי להחלפה למוצר התקול של הלקוח, היבואן חייב להחליף למוצר שווה ערך (+-10%) או חזק ממנו, במידע והלקוח לא מעוניין, ניתן לזכות 20% פחות לפי ירידת ערך שנתי מגיל המוצר
    תיקון מוצר הלקוח הוא עד 14 ימי עבודה מרגע שהמוצר הגיע ליבואן, אם הלקוח ירצה לזרז את התהליך, יש אפשרות להגיע בכוחות עצמו ליבואן .
  • בין לקוחותינו

    חוץ ממכירת מחשבי גיימינג, סטארט מחשבים גם ספקי ציוד חומרה וציוד היקפי לחברות ומוסדות מהידועים בישראל: ג'נסיס, פריק , VGS, דומינטור, פמיקון א.א מחשבים, מוסדות לימודים, מרפאות, פאבים ומשרדים בכל רחבי הארץ
  • טופס תיקונים

    בקישור הבא יש להזין את כל הפרטים הנדרשים לפני מתן המוצר \ מחשב לנקודות השירות או לפני האיסוף מבית הלקוח
    טופס תיקונים
  • גיליון שאלות נפוצות (FAQ Sheet)

    • שאלה האם המחירים שלכם כוללים מע"מ? תשובה אכן כל המחירים באתר הם כוללים מע"מ - אנו נותנים מחירים הטובים בארץ ובמרבית המקרים זולים אפילו בכ 20% משאר החנויות בארץ עבור מחשבי גיימינג. (זאת אומרת אפילו יותר זול מאילת)
    • שאלה כמה סניפים יש לכם והאם אני יכול לשלם או לקבל יעוץ על מחשב בכל סניף? תשובה יש לנו 4 נקודות בארץ, אודים, חיפה, תל אביב ואשדוד, כאשר החנות הראשית והמעבדה היא במושב אודים (ליד נתניה) ושאר החנויות הן נקודות שירות - כלומר איסוף לאחר התשלום או מסירה בעת תקלה, אין בפועל בנקודות שירות נציגים שלנו וקופות שלנו, רק נציגים כלליים הנותנים כאמור שירות מסירה וקבלת מוצר לתיקון.
    • שאלה מהי עלות המשלוח וזמן הספקה? תשובה עלות המשלוח לכל חלקי הארץ הוא 39ש"ח, וזמן הספקה עד שלושה ימי הספקה (לערים מרכזיות לרוב מגיע תוך יום עבודה).
    • שאלה אם אני מזמין מחשב לפי הזמנה שלי של החלקים, תוך כמה ימים הוא יהיה מוכן? תשובה כל הזמנה של מחשב בהרכבה המותאמת אישית, תיהיה מוכנה תוך עד 7 ימי עבודה ולרוב פחות.
    • שאלה האם המחיר כולל הרכבה תשובה כל הזמנה של 6 חלקים ומעלה תכלול הרכבה בחינם וסידור כבלים ברמה הכי מקצועית, כמו כן בדיקות מערכת ובדיקות מאמץ עם 2 תוכנות סטרס.